جلوگیری از ورود ربات های اسپمر به سایت

اسپم یا جفنگ (به انگلیسی: Spam)، به معنای پیامی الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و برای افراد بی‌شمار فرستاده می‌شود. اسپم می‌تواند شامل اسپم در پیام‌رسان‌ها، اسپم در گروه‌های خبری یوزنت، اسپم در بخش نظرات وبلاگ‌ها و صفحات ویکی و فروم‌های خبری و غیره هم بشود. (ویکی پدیا)

شاید وب سایت شما نیز هدف روبات های اسپمر مزاحم قرار گرفته باشد؛ ارسال کامنت ها ی بیهوده؛ثبت نام های غیر واقعی در سایت و حتی ارسال پست در انجمن ها که همگی باعث ایجاد نارضایتی و مصرف بیهوده پهنای باند وب سایت و زمان شما می شوند! اما چاره چیست؟

webCrawlers

webCrawlers

تا به حال به فکر جلوگیری از ورود ربات های اسپمر به سایت افتاده اید؟ اما چگونه می توان روبات را از انسان تشخیص داد و از آن جلوگیری کرد؟

چندی پیش ما بر آن شدیم که یک لایه امنیتی سطح بالا را در سرویس های هاست و کلود پروتکشن طراحی و پیاده سازی کنیم تا به انتخاب کاربر فعال یا غیر فعال شود و کاربر بتواند سطح امنیت خود را با یک کلیک تا سطح چشمگیری افزایش دهد.

این لایه امنیتی تحت یک ماژول پیاده سازی شد که Pro Protection نام گرفت و همانطور که از نام این ماژول پیداست امنیت و محافظت بیشتر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.با فعال کردن این ماژول کلیه بازدید کنندگان قبل از ورود به سایت بررسی و آنالیز می شوند و صرفا روبات های تایید شده (مثل جستجوگر های گوگل؛ یاهو و …. ) و کاربران واقعی که از مرورگر تایید شده استفاده می کنند حق دسترسی به سایت را دارند و از ورود اسپمر ها و دیگر روبات ها و همچنین حملات DDoS  و Brute Force به صورت پیشرفته جلوگیری می شود.

3 نظر برای “جلوگیری از ورود ربات های اسپمر به سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *